Novi servisi i nove funkcionalnosti

Razvoj Cloud’n’Car sistema se nastavlja bez prekida, jer pomno pratimo potrebe naših klijenata i unapređujemo softver kako bismo olakšali njihovo poslovanje. Rezultat tih napora su novi servisi i nove funkcionalnosti, koje su već implementirane...
By Branislav Bubanja
16 nov. 2017

Razvoj Cloud’n’Car sistema se nastavlja bez prekida, jer pomno pratimo potrebe naših klijenata i unapređujemo softver kako bismo olakšali njihovo poslovanje. Rezultat tih napora su novi servisi i nove funkcionalnosti, koje su već implementirane i dostupne za upotrebu.

Jedna veoma korisnih opcija, koja će znatno olakšati i ubrzati administrativni posao u auto servisima, ali i u osiguravajućim društvima, je implementacija Cloud’n’Car Smart čitača saobraćajnih dozvola. On nam donosi podršku za čitanje podataka o vozilu unetih u čipove saobraćajnih dozvola. To na prvi pogled i nije neka novost, jer mnogi sistemi omogućavaju istu tu funkcinonalnost. Međutim, kod Cloud’n’Car Smart čitača saobraćajnih dozvola to je samo osnova – prava vrednost sistema ogleda se u tome što on na osnovu pročitanih podataka automatski kreira klijenta u sistemu i vezuje vozilo za klijenta, pri čemu razlikuje pravno i fizičko lice.

Kao što znate, Cloud’n’Car sistem svoj rad zasniva na cloud-u. Ipak, pošto su pojedini klijenti zbog različitih (objektivnih ili subjektivnih) razloga zahtevali da sistem bude implementiran lokalno na njihovim računarima, kreirali smo i Windows verziju softvera za auto servise. Ona ima iste funkcionalnosti kao i osnovna (cloud) verzija softvera. Sada naši klijenti imaju mogućnost izbora, mada je naša preporuka upotreba cloud verzije jer donosi veću fleksibilnost upotrebe. Može da se koristi na bilo kom uređaju koji poseduje web browser (telefonu, tabletu, računaru…), na bilo kom mestu na kome postoji Internet konekcija, a i sva unapređenja automatski postaju dostupna klijentima.

Za auto servise je veoma bitna informacija i analitika klijenata. Zato je u Cloud’n’Car sistemu implementirana analitika koja na grafički način prikazuje koliko klijenata je bilo u određenom vremenskom periodu, koliko od njih su novi, a koliko stari klijenti, kao i koliko puta su, i u kojim intervalima, ti stari klijenti posetili servis.

Informativna sekcija u Cloud’n’Car sistemu, koja vodi računa kada klijentima ističe registracija, predstavlja fantastičan način da se pokaže dodatna briga o njima. Sistem automatski generiše listu klijenata kojima registracija ističe u narednih mesec dana, ostavljajući time dovoljno prostora auto servisu da taj važan podatak iskoristi na najbolji način i da podigne nivo svoje posvećenosti prema klijentima. Zahvaljujući tim informacijama, klijenti mogu da se blagovremeno podsete  na istek registracije, mogu da im se ponude besplatni kontrolni pregledi uz popust ukoliko je potrebno izvršiti neku popravku, a sve u cilju da vozilo bude potpuno spremno za predstojeći tehnički pregled.

U okviru radnog naloga implementirano je automatsko obračunavanje radnih sati svih mehaničara koji su uključeni u održavanje vozila. To se ostvaruje tako što se uz svaki radni nalog pridružuju i svi mehaničari koji su radili na vozilu, kao i vreme koje su potrošili da otklone kvar. Na osnovu toga se za svakog mehaničara ponaosob odmah obračunava zarada (jer u sistemu postoji i njegova satnica), ali i vrednost obavljenog servisa (račun) na osnovu cene utrošenih radnih sati i delova.

Interni messaging sistem u okviru Cloud’n’Car sistema daje aktivna obaveštenja svim zaposlenima koji su vezani za određeni radni nalog. Putem zvučne i vizuelne signalizacije svako ko je uključen u proces popravke vozila znaće kada je određeni posao završen i na osnovu toga će moći blagovremeno da priprema i započne sledeći korak. Na primer, kada je motor rasklopljen, magacioner će imati informaciju da je vreme da pošalje zamenske delove u radionicu, kada je motor sklopljen, znaće da je vreme da se pošalje odgovarajuće ulje… Zahvaljujući ovim alertima postiže se maksimalna optimizacija posla i osigurava se da ceo proces popravke vozila teče tečno i bez zastoja. Rezultat je minimalno vremensko zadržavanje vozila na servisu, brža popravka, a samim tim i zadovoljniji klijenti koji će brže dobiti nazad svoje ljubimce na četiri točka.

Jedna od najvećih prednosti Cloud’n’Car sistema je jednostavna integracija sa postojećim softverskim alatima drugih proizvođača. Mnogi auto servisi samo su delovi većih celina koje uključuju i tehničke preglede, prodavnice auto delova… a čest slučaj je da svaki od njih poseduje zaseban, izolovan softver koji nije uvezan sa ostalim segmentima unutar kompanije. Cloud’n’Car sistem obezbeđuje mogućnost jednostavnog povezivanja i integracije sa već postojećim softverskim proizvodima kroz import njihovih baza podataka. Na taj način želimo da vam pomognemo da uštedite i da minimalizujete troškove - Cloud’n’Car sistem će se lako nadograditi i povezati sa postojećim sistemima tako da ćete uz minimalna ulaganja ostvariti maksimalan učinak poslovanja.

Author: Branislav Bubanja

Prijavite se za obaveštenja

Prijavite se na vreme i uvek budite u toku sa dešavanjima na Cloud'n'Car.