U pet koraka do Cloud poslovanja auto servisa - Korak 3

Čestitamo! Vaš nalog na Cloud’n’Car portalu je sada spreman i nova era u vašem poslovanju može da počne. Dobili ste oformljene poslovne procese koji će vam optimizovati poslovanje, na jednom mestu imate uvid u kompletnu „papirologiju“…
By Branislav Bubanja
31 mart 2017

Čestitamo! Vaš nalog na Cloud’n’Car portalu je sada spreman i nova era u vašem poslovanju može da počne. Dobili ste oformljene poslovne procese koji će vam optimizovati poslovanje, na jednom mestu imate uvid u kompletnu „papirologiju“… Shvatili ste da vam to štedi i vreme i novac i zadovoljni ste zbog toga.

Mi (još uvek) nismo!

Znamo da možete da budete još bolji i zato ćemo vam pomoći da taj cilj i ostvarite. Iako ste već napravili značajan korak u modernizaciji poslovanja, tek ste zagrebali po površini mogućnosti Cloud’n’Car sistema. Mi se ne zadovoljavamo polovičnim rešenjima i ne želimo da se vi zaustavite na tome. Kad ste već rešili da koristite Cloud’n’Car, pokazaćemo vam i nekoliko trikova kako da iz njega izvučete maksimum.

Bez obzira da li vaš servis ima pet ili 50 zaposlenih, svi oni imaju neka svoja zaduženja i poslove koje obavljaju. Možda ta podela nije postavljena na formalnim osnovama, ali sigurno znate da majstor Pera nije osposobljen da obračunava plate, ili da koleginica Lela koja radi na prijemu vozila nije u stanju da proceni koji je kvar u pitanju i da odmah obezbedi potrebne delove za zamenu. Zato Cloud’n’Car portal donosi mogućnost definisanja organizacionih jedinica u okviru kojih možete da grupišete sve zaposlene radnike.

Isto tako, sistem vam omogućava da precizno definišete radna mesta. Svako od radnih mesta dodelićete nekoj organizacionoj jedinici. Tako, na primer, pomenuti majstor Pera može da bude član organizacione jedinice „Servis“, gospođa Lela da pripada organizacionoj jedinici „Administracija“…

Ima još jedna bitna stavka vezana za radna mesta – vrednost satnice. To vam omogućava kasnije lakše izračunavanje konačne cene određene usluge. Svi parametri se nalaze u sistemu pa ne morate da se brinete oko toga. Cloud’n’Car zna koliko vas koštaju majstori, koliko delovi, kao i koliko želite da zaradite. Pustite ga da on brine o tome automatski obračunava račune za klijenta, a vi se posvetite samo poslu.

Ali, tek sada smo stigli do najvažnijeg dela - uklapanja pomenutih stavki, odnosno njihovog povezivanja sa zaposlenima. Za svakog zaposlenog možete da vodite kompletnu statistiku u sistemu. Tu ćete da kažete da je majstor Pera serviser, ali možete da mu dodelite i rezervnu funkciju, recimo u menadžmentu. To znači, da kada vi, koji ste vlasnik ili direktor servisa niste prisutni, on može da donosi neke odluke i da to znaju i ostali zaposleni. Naravno, Cloud’n’Car portal obezbeđuje i unos svih ostalih podataka o zaposlenima – počev od visine plate, preko podataka o mestu stanovanja i privatnim kontaktima, datumu rođenja… Ovo poslednje možete da iskoristite i za jedan lep povod. Lepo je znati kada su vaši zaposleni rođeni, pa možete da im blagovremeno spremite neki poklon za rođendan. Ne mora to da bude ništa fensi niti skupo, ali i najmanji znak pažnje učiniće mnogo da se oni bolje osećaju na poslu, a to vodi ka efikasnijem radu.

Osim tih informacija, Cloud’n’Car portal omogućava i definisanje pravila pristupa za svakog zaposlenog. Recimo, gospođa Lela ne bi trebala da ima prava da definiše organizacione jedinice – to je na vama, kao predstavniku menadžmenta, zar ne? Možete da razmislite da li joj je uopšte potrebno da zna koje sve jedinice postoje… Ukratko, za svaku stavku sistema postoje sledeće opcije:

  • mogućnost potpunog isključenja za odabranog zaposlenog (da je uopšte ne vidi)
  • da može da je samo vidi, ali ne i da menja
  • dozvoljen je pun pristup koji uključuje pregled i menjanje informacija

Sigurno se pitate, šta ćete dobiti i zašto je važno da se sve što je pomenuto u ovom tekstu pravilno definiše? Iako ćete i bez svega toga osetiti da vaše poslovanje ide uzlaznom putanjom, tek kada prođete kroz sve što smo pomenuli u ovom, kao i u prethodna dva teksta, dobićete potpuno uređen sistem u kome se tačno zna šta koji zaposleni treba i može da radi. U njemu ćete moći da na jednostavan način vidite sve parametre koji se tiču vašeg poslovanja, a olakšaćete i optimizovaćete posao i svojim zaposlenim, jer neće morati da se bave stvarima koji ih se ne tiču

I šta je konačan rezultat svega toga? U merljivim parametrima to su ušteda, organizovanost i veći profit. Ali najvažniju stavke nije moguće izmeriti – povećano zadovoljstvo vaših klijenata i uspešna promocija vašeg brenda.

Tek tada ćete dostignuti nivo poslovanja kojim ćemo i mi biti potpuno zadovoljni!

Author: Branislav Bubanja

Prijavite se za obaveštenja

Prijavite se na vreme i uvek budite u toku sa dešavanjima na Cloud'n'Car.